Zarurile au fost aruncate, iar din lista prietenilor noștri de pe Facebook care au dat un ”LIKE” (sperăm că îndreptățit) pe o pagină recomandată a Planetariului Baia Mare au fost trase la sorți 20 de nume considerate câștigătoare: Dana Mureșan, Ana Gabriela Tăutu, Alina Berescu, Fărcaș Ioan Augustin, Andreea G. Jugreștean, Ghiță Pop, Tynna Valentina, Roxana Lupan, Adina Gabor, Liana Heuberger, Gabriela Lobonțiu, Emily Chindriș, Mari Giu, Raul Drența, Alex Baic, Peter Vasile Czompa, Denis Covaci, Annamaria Tasi, Cristina Călăuz, Poliana Stenczel.
Precizăm că această ”tombolă” nu este un eveniment unic, o nouă extragere fiind programată pentru luna noiembrie! Așadar, like-urile dumneavoastră sunt contorizate în continuare!
Câștigătorii acestui concurs din luna octombrie sunt așteptați să viziteze Planetariul Baia Mare în perioada 28 octombrie – 5 noiembrie 2011, optând pentru oricare dintre reprezentațiile zilei, la program (de la orele 9.00, 11.00, 13.00, 15.00 – de marți până duminică, luni fiind închis) și fiecare dintre cei 20 de câștigători va primi acces gratuit, plus gratuitate pentru 1-2 însoțitori cu care va veni la planetariu. Una peste alta, o asemenea ocazie este bună și pentru a ne cunoaște mai bine, ca prieteni pe Facebook, iar pentru Planetariul Baia Mare o șansă și o oportunitate excelentă de a sonda opinia publicului său în ce privește îmbunătățirea programelor cultural educaționale și a ofertei de servicii!
Cupoanele de vizitare gratuită cu un cod unic de identificare vor fi trimise via e-mail celor 20 de câștigători, cu rugămintea de a prezenta această invitație sau codul aferent, atunci când veți realiza vizita la Planetariul Baia Mare! Felicitări câștigătorilor, succes celor care vor deveni câștigători la următoarele concursuri! În fine, ca de la prieteni la prieteni, puteți avea încredere în onestitatea celor care au realizat selecția aleatoare a câștigătorilor și au conceput coduri unice de cupoane, cu o complexitate care i-ar uimi și pe programatorii programelor spațiale de la NASA! 🙂
Acest concurs și cele ce vor urma, alăturat unor chestionare online și de vizitator, sunt parte a strategiei de comunicare a Muzeului de Mineralogie Baia Mare, în vederea îmbunătățirii calității serviciilor oferite de instituția noastră și a diversificării produselor culturale oferite publicului larg.
Ciprian Crișan – Șef Serviciu Marketing – Relații Publice – Educație Muzeală
Partajează:
- Dă clic pentru a partaja pe Twitter(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru partajare pe Telegram(Se deschide într-o fereastră nouă)