STATISTICA VIZITĂRII VIRTUALE A COMPLEXULUI ASTRONOMIC BAIA MARE

Clipboard01

Complexul Astronomic Baia Mare este una dintre cele mai prolifice instituții în ceea ce privește prezența online, realitate evidențiată și de statisticile de accesare a site-ului internet principal, http://www.planetariubm.ro, componentă a platformei internet ce cuprinde și site-ul Constelații Românești Tradiționale (www.crt-ro.com), site-ul în limba română al proiectului european pl@NETour (www.planetour.ro) și paginile de facebook, Twitter, Youtube, Scribd, Slideshare și Google Plus asociate instituției.

Clipboard02

Comparativ cu anii anteriori, după un recul explicabil prin diversificarea surselor de distribuție a informației, numărul vizitelor virtuale și al accesărilor site-ului nostru a crescut substanțial. Astfel, în anul 2011 am numărat 63.426 vizualizări de pagini, în 2012 – 54. 444 vizualizări, în 2013 – 36.318 vizualizări, în 2014 – 40.007 vizualizări, iar în acest an 2015, între 1 ianuarie și 10 august: 41.782, cu raportare la 20.916 vizitatori unici și 41 de articole publicate din totalul de 700.

Clipboard03

Internauții interesați de site-ul nostru provin din toate regiunile globului, cu un interes natural crescut al utilizatorilor români. Cele mai accesate pagini sau rubrici țin de informația de bază – program, tarife, istoria și prezentarea Complexului Astronomic Baia Mare, însă este notabil și succesul de care se bucură seria articolelor care sub numele de ”Poveștile Cerului”, oferă peste 1000 de destinații celeste de vizitat noaptea cu ochiul liber, cu binoclul sau cu telescopul.

Clipboard04

Cea mai recentă inovație adusă site-ului nostru internet, podcasturile cu versiuni audio ale comunicatelor publicate, a reușit – într-o singură zi – să sporească audiența site-ului cu peste 25% din media zilnică.

Clipboard11

Anul 2015 reprezintă un nou început pentru Complexul Astronomic Baia Mare. Vă invităm să rămâneți conectați la Univers prin intermediul instituției noastre, cel mai modern planetariu din România și această parte a Europei.

Ciprian Crișan